J*a SJ....!

Jag vill ha hem mitt barn NU..!
Jag e så fruktansvärt arg på SJ nu.. I 3 dagar har Sandra o Jonas försökt ta sig hem, men det finns inga tåg. Dem ställer in alla tåg hela tiden..
O min Jonas får idag spendera 7,5 timme på Stockholms central.. :-(
Jag vet att det blir svårt för SJ o att all denna snö orsakar komplikationer.. Men vad f*n, detta händer ju varje vinter o vi har typ inte haft någon snö dem senaste vintrarna...
Hade jag haft körkort så hade jag åkt upp o hämtat dem...
Vill ha hem Jonas nu.. Saknar honom massor..! :-(

Bättre lycka i morgon..!


Kanske e min ilska lite påverkad av min pms, för jag irriterar mig på en hel del saker idag, vissa saker kan jag tyvärr inte ta upp här - vet aldrig vem som läser..!
Finns bara en person som irriterar mig massor för tillfället...
Sättet, pratet, ja allt man kan tänka sig..! Men men, blir bra så småningom.. :-)
Det löser sig alltid..!

Nu ska jag lugna ner mig lite o fortsätta sakna min fina Jonas..!

Tjing..


Kommentarer
Mixx

Haha ja jag hatar också SJ nu för tiden, att dom aldrig lär sig.



Ja du gumman Kan bara säga att jag vet hur du känner.



pöss

2010-02-24 @ 02:21:33
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0