Lördag/Söndag..

Igår hade Martin sin första träningsmatch för i år, jag skulle ha åkt dit med barnen men ångrade mig.. Vädret var inte det bästa o så ville jag skona Kasper.. Inte så snällt o slänga ut honom i kyla o snö/regn..
Men det hela slutade 2-2, helt okej.. :-)

O tack alla ni som kom på smyckespartyt, såå trevligt..
O tack Frieda oxå för att du kom o hade smyckesparty hos mig.. :-)

O så var vännerna Jeannette o Magnus här igår kväll, vi tittade på Melodifestivalen o åt mat, såå trevligt.. :-)
Hon hade även köpt en jätte fin t-shirt till Kasper :-) O Martins mamma hade köpt en jätte fin body till honom :-)




O idag så var jag bara tvungen att sätta på Kasper hans nya body, såå söt... 
O Kaspers dag har varit bra, han har t.o.m skrattat högt idag :-) Vår lille gullunge..!
Vi var även iväg till Martins mamma en sväng på lunch.. 

Lyckades fjäska till mig 1 bild på Jonas, hahaha.. Han ville verkligen inte ställa upp på bild, hahaha.. Men jag har mina små knep.. Jag säger att moster Sandra o mormor skulle bli sååå glada om dem får se kort
på honom :-)  

Så här kommer bilderna från idag :-)
Först ut e Kasper, som gör sin nya grej att suga in läpparna o smacka :-)

O denna body e ju bara för sööt, jag fullkomligt älskar den... :-)
Här e lillprinsen igen...
Sååå söt..

O så fina Jonas som gör ett tappert försök för moster o mormors skull :-)

O så Kasper när han äter gröt hemma hos sin farmor :-)
Vilken pussmun... Hihihi..


Nu ska jag surfa runt lite på nätet medan Martin kollar in hockeyn mellan USA o Kanada... :-)

Tjing..


Kommentarer
carita

fina grabbar,hälsa och tacka med en kram till jonas för att mormor får se fina bilder på honom,kram till er alla,från mej

2010-02-28 @ 22:36:21
Anonym

Hej hej! M vi hoppas alltidpå det bästa för vra barn! Nja avundsjuka, vad finns det att var vundsjuk på. Haha dessa människor. Tack för att ni fråga om ni fick komma i helgen, men vi har folk här HELA helgen så det blir så himla mkt, men nästa helg får nigärna kika förbi, men vi får höras om det, på fredagen nästa v är vi i gbg o på lör kommer nog vännerna om ja minns rätt, men söndag kanske..?? hr går det med jobb sökande för dig?? tack för d btw hör av mig om ja har råd någon g =)

//pernilla

2010-03-01 @ 19:09:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0