Måndag..

..idag..!
Älskade Jonas ringde mig igår kväll o vi pratade en del. Han e sååå söt.. Saknar honom massor o längtar mig tokig efter honom..

Martin jobbar korta dagar denna vecka, så han kommer hem redan kl 13 - hela veckan.. Ska bli mysigt o ha honom hemma mera..
 
O ikväll ska vi till vännerna Niclas o Linda :-) Jag ska få träffa lilla Nova-Lie... Sååå kul ju.. Jag sitter o funderar på vad vi ska köpa till henne, dem flesta köper ju kläder - så jag vill köpa något annat.. Måste funderas på...!

Nu har jag lagt Kasper så han får vila lite middag.. :-)
Så jag ska passa på att få i mig lite frukost o titta lite på teve oxå... :-)

O så får vi se om vännen Jennys flyttlass går idag, blir spännande o kul när alla sakerna e på plats i lägenheten..
Nu smiter jag... :-)



Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0