Min dag...

I dag började dagen med att jag o Jonas försov oss, haha... Så vi kom ca 30 minuter för sent till dagis :-) men bättre det än inte alls... :-)

O så kom vännerna Jenny o Agneta hit en sväng o lekte med mig :-)
Jag o Jenny for även i väg o handlade lite.. Jag har börjat med veckohandling istället för månadshandling, tror att vi kan tjäna på det..
Hittills när 2 veckohandlingar e gjorda så har jag handlat för 1.730 kr, mmmm, bådar gott... Innan har vi ju faktiskt lagt ca 5000-6000 kr i månaden på mat osv..
Så jag gissar på att vi nog tjänar på att veckohandla :-)

Nu har kvällen kommit igen, jag e sååå trött... Ska bli skönt att krypa ner i soffan i kväll, titta på en film o ta ett glas vitt vin... Mumma... :-)

Jonas e trött o gnällig, men risken finns att det e någon slags trots som kommit oxå :-(
O Kasper har blivit mer o mer gnällig - kanske kan vara tänder på gång :-)

Jag o Kasper har även varit i väg en sväng på Öppna förskolan i dag, det var Babycafé... Men tyvärr så var det ingen där som jag kände, vilket resulterade i att jag hade ganska tråkigt, så när kl var 11 var jag på väg hem igen.. Då hade Kasper fått i sig lite gröt o så hade vi lekt lite grann...!
Men kanske ska börja gå dit med Erica o Simon, vore trevligt.. Allt blir så mycket trevligare om man bara har någon att prata med..!

O så har en av våra havande fotbollsfruar åkt in till förlossningen :-) såååå spännande... Längtar tills vi får höra hur det gått o vad det blivit..  :-)
Nu kommer min bebislängtan...
Visserligen så har jag en bebis här hemma, men jag fullkomligt älskar den där stunden då man känner att det e på gång, o fastän det gör fruktansvärt ont, så e ju den där stunden sååååå fantastisk o såååå rolig..
Trodde inte att jag skulle vilja föda barn igen, med tanke på hur ont jag hade när jag fick Kasper, men jag vill, jag vill, jag vill :-)
E nästan lite avundsjuk på L nu :-)
Jag vill oxå...!
Men men, får nog gå några år innan det kommer på tal.. Jag e ju som sagt inge mysig när jag väntar barn haha.
Vill i alla fall önska N o L ett stoooort lycka till...!

Nu ska jag kila vidare.. :-)

Tjing.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0