Mina barn - Det vackraste jag har....

Mina underbara älskade barn... E sååå lycklig o tacksam för min underbara familj, mina barn o Martin e det bästa som hänt mig... :-)

I dag vid 12-tiden kom Martin o Kasper hem..
Dagen har gått bra o Kasper har faktiskt varit sig själv, han har ätit bra - inte riktigt som han brukar, men ändå bra.. Han har varit ganska pigg o glad..
E sååå glad när min fina kille e hemma igen, en aning nerbantad - men sååå fin..!

O Jonas o jag var på Öppna förskolan på fm med Annsofie o barnen, Alice o Alfons.. Sen drog vi vidare till McDonald´s för lite lunch, mycket trevligt..
Tack så mycket Annsofie för en väldigt trevlig dag..!

Ikväll blir det lite let´s dance o till mat blir det, färsk pasta med fläskfilé o svamp sallad :-)

Nu skriker Kasper, så jag får ta honom... Stackarn kanske har ont.. Rinner ju blod ur hans öron till o från, riktigt otäckt... :-(

Skriver mer sen... :-)


Tjing.


Kommentarer
Anonym

tack!! hur går det med er lille mår han bättre nu??

skönt att allt gick bra.. och hur gick det med martin i dag, han blödde ju näsblod?! kram/pernilla

2010-02-27 @ 14:04:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0