Sjuk...

Jag e vrålförkyld... :-(
Sååå trist.. Men men, det e underbara, älskade Kasper som smittat mig.. Bara att gilla läget..!

I dag blir det först en sväng till svärfar, han fyller 61 år så det vankas lite kalas där, alltid trevligt med kalas :-) O efter det så blir det nog en sväng till svärmor på middag..
:-)
Vilken skön helg vi har framför oss..!
O så hoppas jag inom kort få träffa nyfödda Nova-Lie, ska bara krya på mig först så jag kan mysa ordentligt :-)

O till en tjej som inte mår så bra just nu....
  "Jag finns här..!"

Nu ska jag jaga ut Jonas ur duschen, Martin tittar lite på teve o Kasper vilar middag..!
Ska försöka mig på en liten sminkning i dag oxå, kanske kan lyckas täcka den röda näsan, om jag har tur..!

Jag har världens finaste familj, älskar dem sååå oerhört mycket... Mina 3 helt fantastiska prinsar..
Jag kan inte vara lyckligare..! :-)
Älskar dem såååå..


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0