Sjukhuset..

Idag har vi varit på KSS en sväng..
Jonas var jätte duktig på hörseltestet, vilket visade att Jonas hör jätte bra :-)
Det e ju toppen..
Då e det inte pga hörselfel som han talar otydligt..
O så var vi uppe hos Martin o Kasper en sväng o lyssnade på vad Ronden hade att säga.. Dem ville att en Öronläkare skulle titta i hans öron en gång till..
O lagom när jag o Jonas hade kommit hem så ringde Martin o berättade att dem hade hittat mer öroninflammation, nu även i andra örat.. Så lille Kasper ska sövas o in på operation o så ska det stickas lite hål i öronen :-(
Så nu har jag bestämt att Jonas får åka till sin vän Emilia (Tack underbara Erica o Purre, såå tacksam jag e) o leka lite medan jag åker till KSS igen o sällskapar Martin o Kasper..
O tack fina Agneta för all hjälp med skjuts.. Sååå rart..!

Nu kommer lite bilder från dagen på sjukhuset...
Fina Jonas som roar sig med att måla lite..!
Såå söt..

O så Kasper som suger lite på den inbundna handen..

O så en bild på Kaspers toksöta hår, hahaha...
O snacka om att man kan ha en skitsöt profil hihihi...


Nu ska vi strax bege oss iväg... Älskade Martin vet inte att jag e på väg, men jag tror han blir lite lättad när jag dyker upp..
Annars så hade natten varit rätt bra, enligt Martin..
Kasper e ju oftast lite piggare på dagen o väääldigt slö på kvällarna.. (Sen han blev sjuk alltså..)
Nu ska vi kila..

Tjing..


Kommentarer
Eva

Men ååå vad jobbigt för lille Kasper, hoppas att allt löser sig snart. Kram kram

2010-02-25 @ 17:54:09
URL: http://regeenas.blogg.se/
Annfie

Kram

Hoppas allt gått bra!!

Imorgon är vi hemma hela dagen om ni behöver hjälp med något!! skjuts?? Jonasvakt :0) ??? Alice blir tokglad om hon får leka med Jonas!!

Annfie

2010-02-25 @ 21:12:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0