Skolan..

I går kväll så var jag o Martin på information ang Källeskolan.. Det kändes jätte bra o jag fick en riktigt bra känsla i kroppen när jag var där.. :-)
Så i morgon ska jag o Jonas gå dit på morgonen, så han oxå får titta på skolan o så får han ju träffa några av sina kompisar :-)
Det var mycket information att ta in - o väldigt intressant.. Jag blev dock positivt överraskad ang hur deras dagar ser ut, jag trodde inte att det var så mycket lek :-) men det e ju massor med lek :-)
Jag har fortfarande svårt att förstå var tiden tagit vägen o att Jonas faktiskt e så stor att han ska börja skolan i augusti - men nu efter mötet så känns det samtidigt väldigt spännande... :-)
E ju bra att det inte bara känns läskigt, hahaha...
Så i dag ska jag fylla i pappren o lägga dem på lådan - skolvalet ska vara inne på måndag.!

I morse gick jag o barnen hemifrån ca 30 minuter innan Jonas skulle vara på dagis.. Jag tänkte att det skulle ta lite tid, som det brukar pga all snö som ligger ute..
Men ute väntade en helt ny värld, hahaha... I dag hade snöplogarna verkligen gjort sitt jobb - vagnen rullade fram fint utan problem, underbart..!
Så då blev det mer tid för Jonas, så jag tror att han hann hoppa o klättra i var enda snöhög på vägen dit, haha..
O nu e det 2 timmar kvar innan han ska hämtas :-)

Så fr.o.m i morgon börjar hans nya tider :-)
Mån o fre e han ledig,
Tis, Ons, Tors går han 8:30-13:30..
Kommer bli jätte bra :-)
O i dag har dem gymnastik, han fullkomligt älskar det.. (det har han inte fått från mig, haha)

O i Tisdags hade jag ett riktigt skönt spinningpass, sååå skönt... Hoppas att jag hinner med lite mer i veckan, annars har jag ju bokat nästa vecka oxå :-) sååå himla skönt.!

Nu ska jag rå om mig själv lite o lyxa till det med en varm dusch medan Kasper sover o innan vi ska bege oss till dagis igen :-)
Ska slå en signal till vännen Jeannette oxå - vill träffas o snacka skit snart igen hihihi...!

O så skickar jag en tanke till min vän M.. som går igenom en tuff period nu... Blir bättre snart gums..
Tänker på dig, o ring mig om du behöver...
Finns här..
Love u....!


Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0