Snart, snart... :-(

Vaknade imorse med ett stort hål inom mig som fick mina ögon att tåras var femte minut... :-( Sååå jobbigt o en sån fruktansvärd hemsk känsla i kroppen..
Jag kunde inte sluta gråta...!
Tur att Martin e såå fantastisk, som bara stod där o höll om mig hårt...!
Det e idag som älskade Jonas åker till Stockholm med min lillasyster, e alltid lika jobbigt för mig.. O jag vet att jag kommer gråta hela vägen hem i bilen, (bara nu när jag tänker på resan så kommer tårarna) e dock lite genant eftersom det inte e Martin som kör, utan vår vän Erik :-/ men men, han förstår nog...
Att jag ska vara så himla blödig...??
Jag mår oftast bättre när jag vet att dem komit fram - e nog själva resan som jag e så orolig o nojjig över..
Bara en halvtimme kvar tills vi åker... Känner huvudvärken komma.. :-(

O ikväll ska vi till vännen Jennys mamma på lite mat o melodifestivals-tittande :-) blir nog jätte trevligt.. E jätte länge sen som jag var där senast hihi...!

Nu ska jag fortsätta med det sista här hemma inför avgången.. O så sitter Kasper intill, så liiite svårt att skriva med någon som gärna vill hjälpa till, hahaha..!


Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0