Tack snälla ni ♥

Så glad jag blir :-)

Inatt så sov Kasper inne hos oss, han vaknade några ggr - men det gick mycket bättre än vad vi trodde, så det var skönt.. Idag har han mest sovit, han e vaken nu men det e knappt..
Fick i honom lite yoghurt förut o nu ska vi prova med lite välling.. Stackarn äter sååå dåligt nu...!
               Febern har sjunkit lite, ligger på 38,5.. Han e lite piggare, han har suttit uppe lite o lekt med sina klossar, men det varade inte särskilt länge.. Han ligger mest i soffan på sin lilla fårskinnsfäll o vilar..!

Ska kanske hjälpa vännen Jenny sen - bärhjälp :-)
Då ska jag o mina muskulösa armar arbeta, hahahaha...! Martin trodde att jag skojjade när jag sa att jag skulle hjälpa till att bära saker, hahaha... Han e för rar min Martin... :-)
O så kommer nog Martins mamma o mormor hit en sväng sen.. Dem har ringt idag o frågat hur det e med lilla Kasper...!

O fina Jonas har inte ringt oss än idag, dem skulle iväg till Nynäshamn idag :-) Så jag gissar på att han har riktigt kul där nu.. Han har längtat massor efter att få träffa Mattias.. :-)

Nu ska jag ta en kopp kaffe med fina Martin..!
Älskar min underbara familj.. Det e vi 4 mot världen :-)



GRATTIS  fina Kasper 8 månader idag... :-)
Mamma o pappas stora kille nu...!
Vi älskar dig såå fruktansvärt mycket, sååå vacker du e - våran fina prins..!



Ett litet leende lyckades jag få fram i alla fall... :-)
Stooooor puss till mammas lilla älskling....!

Tjing..



Kommentarer
angelica jonsson

Hejsan!!

Hur är det med lille Kasper nu???

Hoppas att han är på bättringsvägen nu.

kram

2010-02-18 @ 13:30:41
URL: http://ikamedtre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0