Tankar....

Nu när en av mina närmaste vänner fått sin andra son, så kommer självklart bebissuget, trots att jag faktiskt har en bebis här hemma :-)))

O jag vet att jag säkerligen kommer försöka mig på minst ett barn till i framtiden, vilket känns väldigt läskigt.. Det e ju så himlans kul med barn, dem e så fina o helt underbara.
O jag som levde i ren kaos dem första 3 månaderna efter att Kasper föddes, hahaha... Hur ska det bli efter en 3:e :-))
Blir spännande, hahaha... Undra om Martin oxå tycker det..? :-)

Idag e en lagom jobbig dag med denna underbara förkylning som fina Kasper gett mig :-)
Jonas e lite deppig över att jag inte vill hitta på något idag - han förstår inte.. Men ska försöka komma på något som kan göra honom lite gladare..
Kasper har jag precis lagt för att sova middag.!
Martin jobbar.. Vet inte riktigt när han kommer hem idag...

O så har jag pratat med min underbara vän Anki som fick sin andra son igår, sååå fin han e...
O namnet.???
Ja, det lutar åt Agaton..
Helt klart ett lite udda namn, men tänk er en liten kille på ca 1,5 år som kommer springandes :-) Helt klart en liten Agaton :-)
Anki o Roberts grabbar - Alfred o Agaton.... Coolt...!
Har inte pratat med Anki idag, men pratade med Robert nyss, var ju tvungen att ringa o gratta honom oxå.. Han o Alfred höll på att städa lite innan Anki o Agaton kommer hem...

Tänk så kul vi kommer ha Anki.... Du o jag o våra grabbar, hahaha... Ska bli riktigt kul i sommar :-)

Nä, nu ska jag mysa lite med Jonas, men först ska det snytas :-(


Tjing.


Kommentarer
Anki

Älskade vän! Läste precis inläggen.

Du är för söt, sitter här alldeles tårögd. =)

Ja vi ska ha kul i sommar!

Du, jag och våra grabbar!

2010-02-10 @ 14:50:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0