:-)

I dag har det varit lugnt här hemma...
Fick besök av lillasyster Sandra en sväng o så var även vännen Erik här en stund, trevligt :-)

Jag har även fått tvättat lite i dag, så nu luktar det himlans gott här hemma :-)
Har även fått lite kläder till barnen av en vän :-) såååå fina...
Tack så mycket gumman...!

O så kom vännen Jenny hit en sväng o mös med oss.. Vi drack lite kaffe o snackade om allt möjligt..
Så kom även kameran fram en sväng när Jenny o Kasper mös till det lite i soffan :-)


Sååå fina dem e :-)
Tack Jenny för trevligt sällskap... :-)

Nu ska det tittas lite på teve med underbara Martin, sen e det dags för sängen..
E ju en dag i morgon oxå.. Då ska det promeneras med Jenny efter att vi lämnat Jonas på dagis..!
Det bästa med att ha Jonas på dagis varje dag fastän man går hemma, e ju helt klart dem uppfriskande promenaderna man får varje morgon.. :-)

Nä, nu ska jag kila vidare....

Tjing..


Kommentarer
sabina syster din!

´jag försov mig var därför jag inte hann komma, vr tvungen att ta bussen till skolan direkt när ja vakna vid 11! :(

2010-01-14 @ 11:21:16
URL: http://ingenallssomjag.blogg.se/
Leyla&Diana

Guud vad söta barn du har!

2010-01-20 @ 18:54:57
URL: http://classycats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0