Cup :-)

Ja, då var man nyss hemkommen från Martins fotbollscup, gick ju inte direkt jätte bra kanske, men det var kul att vara där o titta :-)
Känns som en evighet sen sist :-)
Kul o se dem andra fotbollsfruarna oxå, Sara som väntar en liten Axvallsbebis till våren, sååå fin... Hade hoppats på att få se Linda o hennes mage oxå, men jag får helt enkelt vänta in den lille hihi..
O så träffade jag Pernilla oxå, såå stora barnen blivit...
En trevlig dag..
Kasper sov i vagnen hela tiden, Jonas lekte med Isabelle :-)
Blev lite kaffedrickande o korvätande, precis som det ska vara hahaha...!

O nu e det lugnt resten av dagen.. Inga större planer...
Ska försöka mig på ett samtal med ComHem, vilka idioter dem  e... Jag har verkligen försökt säga upp Viasat kanalerna som vi inte ens beställt, men dem fattar tydligen inte.. 
O enligt dem så skulle första månaden vara gratis - gratis som tydligen betyder 149:-.. ????
Jag fattar inget..
Får väl ringa o skälla på dem helt enkelt..

Nä, nu ska jag måla med Jonas...




(O du, tack...) 

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0