Dagar som gått....

Ojsan... Inte bloggat på någon dag nu :-) Så busig jag kan vara då hahaha...

Så, vad har vi gjort här hemma då??
I torsdags när vi varit på Öppna förskolan o var på väg hem, så hoppade Jonas, Emilia o Alice upp på en snöhög o lekte - då passade vi på att ta lite kort :-)
Sååå fina blev dem....   :-)


O i dag har vi haft fina Erica o barnen här :-) sååå trevligt.. Jonas o Emilia har så gott som skött sig själva, medan jag o Erica har myst med Kasper o Simon :-)
O så en bild på grabbarna, när vi tänkte att dem kanske kunde sova middag tillsammans i Kaspers säng - men tji fick vi :-)

Såååå söta ju... Tyvärr så ville inte Kasper titta in i kameran, men Simon bjöd t.o.m på ett litet leende :-)

O så kom min lillasyster Sandra hit - e kvar än :-)
Hon hade med sig en julklapp till Jonas från familjen Carlsson i Nynäshamn :-) Så här poserar vackra Jonas med legomonstret :-)


O så tog Jonas tag i kameran o tog ett såååå fint kort på mig o syster Sandra, hahahaha....NOT.....
Men den bjuder jag på :-)


Nu e det dags för lite tevemys o godisätande med familjen...
Får skriva mer lite senare :-)

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0