Det vackraste...

Ja, jag har ju helt enkelt dem vackraste grabbarna i världen :-)
Hahaha...
Här kommer lite bilder som jag suttit med ett tag :-)
Först ut har vi några bilder på .......

Ca 5 månader..

5 månader..

6 månader..

Sååå söt ju....
Tänk så fort tiden gått o så stor han blivit om man jämför med nu :-)
Den finaste 5-åring som skådats... :-)

O inte nog med det, så trillade det ner lite papper i brevlådan i dag...Skolvalet...
GGGAAAAAHHH....
Redan..?
Jaha, då e Jonas ännu större helt plötsligt ju...
Där stod det olika datum då skolorna har öppet hus, o det e snart.. Ca 1 månad kvar bara...
Ojdå...!
Men ska bli spännande.. :-)

O så lite bilder på en annan liten prins.. :-)

1 dag gammal..

1,5 månad gammal..

5 månader..

6,5 månader..


Ja, jag har ju verkligen dem finaste prinsarna :-) sååå underbara o sååå goa...
Sista kortet e taget vid frukosten i dag :-)

Tänka sig att dessa fina killar e mina barn, mina barn... Helt otroligt, jag har verkligen 2 barn :-)
Sååå häftigt..!

Nu ska jag strax bege mig ut, blir promenad med vännen Erica - jag började morgonen på gymmet men pga min dumma värkande rygg så fick jag ge mig efter 25 min, väldigt besviken blev jag..
Så då tar jag en promenad oxå :-)

Får helt enkelt skriva mer senare...

Tjing..




 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0