Fredagsmys...

Ja, då var det fredag igen... Känns som om hela dagen har gått o så e inte klockan mer än 13:30 haha...
I dag tog vi lite sovmorgon jag o barnen, gick upp klockan 8 o gjorde oss i ordning, sen for vi i väg till Öppna förskolan med Erica o barnen, sååå trevligt..
O för övrigt så har Kasper haft på sig sitt nya set kläder, haha...Såååå söt..!
O Jonas e ganska nyklippt o fick lite färg i håret av mig i morse.. :-)

Så lägger ut några bilder på barnen, dessa första 2 var INTE samarbetsvilliga när jag tog fram kameran, men detta fick jag med i alla fall...
Först en bild på Kasper o Simon - o personligen tror jag inte att Kasper e lika förtjust i Simon, som Simon e i Kasper hahaha...!
Sötnosar...!

O så när dem e väldigt intresserade av något helt annat än MIG.....
Såååå gudomligt söta :-)

O så en bild på en lite ledsen Jonas... Han e lite ledsen eftersom han e hungrig (hans egna ord)
Sååå söt min stora prins...!


Nu ska det lagas mat här hemma, Martin kom precis hem från jobbet :-)

Så i dag e det fredagsmyyyyys.........Såååå mysigt ju...
Ska göra minsta möjliga, o bara njuta av Martin o barnen... :-)

O så ett stort GRATTIS till Sofie o Peter som fick deras efterlängtade lilla Vilma i går :-)

Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0