Grästorp i dag :-)

I dag började dagen väldigt segt, inte mycket sömn alls i natt.. Stackars Kasper visste nog inte riktigt själv vad han ville :-(
Men men...
Upp kom vi o sen i väg till Grästorp för att hälsa på Martins mormor o morfar, alltid lika trevligt.. Martins moster Linda o hennes 2 barn kom oxå dit :-)
Så då hade Jonas någon att leka med :-) Lindas barn e 6 o 4 år gamla..!
Blev även lite lek utomhus, dem hade tagit med sin bob.. Så se vad man med en fyrhjuling o en bob kan göra när inga backar finns hihi..

O fina Jonas tittade lite närmare på barnens skidor :-)

En väldigt mysig o lugn dag...
Men som synes på korten så var det väldigt disigt, o ju mörkare det blev ute desto svårare var det att se ut, så hemresan var riktigt nervkittlande...
Usch o fy..!
Skönt att vara hemma i alla fall...

Jonas o Kasper ska strax nattas, Martin ska i väg på lite träning o jag....ja vad ska jag hitta på?? Kanske får ringa någon go vän o prata lite skit o dricka kaffe... :-)




Men så råkar det vara så, att i dag.. I dag har jag lite åsikter...

För övrigt så vill jag bara säga till min underbara vän...
STÅ PÅ DIG...
Strunta i vad dem där knasbollarna säger...
Antar att det e lättare att kasta skit på dig för att du e ensam..
       Men ang den förste så kanske han ska ta eget ansvar över sig själv o finnas för sitt barn o sluta bråka med dig.. Ännu ett tips vore att sluta knapra eller i alla fall stå för vad han gör / har gjort..

Sanningen gör ont ibland..

       O så har vi ju den andre.... Antar att hon har tråkigt om dagarna eftersom hon försöker leva ditt liv åt dig.. Sååå larvigt att gnälla om hur du lever ditt liv när hon inte ens klarar av sig själv..
Att bråka med dig på detta sättet för att du valde att leva med någon annan.. Hahaha..
Men gumman...
Du e varken korkad eller pillerknaprare, inte heller e du så osäker att du hellre sitter med en man som misshandlat fysiskt o psykiskt o som dessutom nyss suttit bakom galler än e själv..
För där e det bra att låta barn växa upp...   :-/

Jag e stolt över att vara din vän, du e en underbar vän.. Du har ett enormt hjärta o helt sjukt härlig humor..
O jag tycker att du e sååå modig som e beredd att lämna allt o flytta till en helt ny ort för att utbilda dig o skaffa ett ännu bättre liv för dig o ditt barn..

Sånt e bra..!
Till skillnad från vad de andra omkring dig tydligen sysslar med på fritiden.....Idioti.....Galenskap.....

Du e underbar gumman, glöm aldrig det..!







När jag ändå e igång o lättar mitt hjärta, så kan jag ju lika gärna fortsätta :-)

Såååå onödigt....
Såååå larvigt....
Men jag hoppas du e nöjd som gjort en 5-åring ledsen..
Måste kännas bra va??
Nu e det ju så, att du själv inte har några barn - o bra e väl det..
Tror inte att du skulle vara särskilt bra som förälder ändå..

Kan inte vara lätt att vara såå osäker...

Tjing..




 



Kommentarer
sandra

Ops det var hårda ord idag. Hoppas allt e lugnt med er iaf.



Säg gärna till om du erica har nån promenad på planeringen, jag hänger gärna på :-)

2010-01-04 @ 21:13:32
URL: http://morsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0