Hahahaha...

I går var jag o Erica i väg till Öppna förskolan med barnen, utom Jonas han fick gå till dagis - det e nyttigt för honom.. :-)
Jag tog i alla fall en hel del kort där...
O ja Erica, jag vet att du kanske inte vill att jag publicerar dem, men du anar inte vad jag upptäckte när jag kom hem o gick igenom korten, hahahaha...
Du o Simon e mer lika varandra än man kan tro hahaha...
Kolla in detta lille bildspel, hahahaha...



Någon mer än jag som ser detta, hahaha.... Såååå kul ju :-)
Såååå fina ni e... :-)
O så en liten prins som började bli trött :-)
Såååå fin lille Simon...


O så en gruppbild på barnen :-)
Sååå fin Emilia e... :-)

O här roar jag nog mest Emilia hahaha... Men grabbarna har förstått poängen med leksaken i alla fall haha..

Hm, ja det var allt kul på Öppna förskolan i går...
Vad sägs om fredag Erica??? Kanske kan sno med Jonas då oxå...?  :-)


Min lillasyster Sabina hittade hit i går... Sååå trevligt... :-)
Blev även en del kort tagna...
Hahaha, hon ser ju helt sjuk ut ibland hahaha...
Först ut e några tok fina bilder på Sabina :-)
                

       

O så några sååååå fina kort på oss ihop :-)



Hahaha... Ja, det var min Tisdag :-)

Nu vakna lillprinsen, dags för gröt nu...

Tjing..

 



Kommentarer
Erica

Haha ja jag ser, vad lustigt :)

Fredag låter PERFEKT!! det hederliga Fredagsmyset på Öppna förskolan :)

Kraaam

2010-01-13 @ 11:14:20
sabina!

hahaha det var en rolig dag, tack för den! :-) och vi är sjukt snygga ibland! haha! trivs förövrigt jättebra i byxorna! taaack! puussssssss

2010-01-14 @ 11:23:10
URL: http://ingenallssomjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0