Hm, bloggpaus....!

Ja, då har jag visst legat på det torra, så att säga...
Lathet kanske...

I dag blev Jonas hemma från dagis, hade en sån där konstig natt igen.. Han vaknar någon timma efter att han somnat, gråter o ropar efter mig om vartannat, går runt i lägenheten o kan inte vara still...
Så i morse när jag vaknade så lät jag honom sova.. Han vaknade 8:30..
        Vi gjorde oss i ordning o begav oss mot Öppna förskolan o bvc.. 
Fina Kasper fick sin andra vaccination i dag :-( Fy... Inge kul när han blir ledsen...!
O så lektes det en del förstås... :-)

O så lite bilder...!
Första bilden e från i går, när vi satte på Arne Alligator på youtube :-)
Hahaha, helt inne... :-)
 

O så fina Kasper på Öppna förskolan i dag....!

Ser riktigt härligt ut... :-)

O så när vi kom hem så var det dags för middag o ett väldigt efterlängtat spinningpass, såååå skönt...
Gav järnet o njöt i fulla drag - varje sekund...!
Men saknade fina Ericas sällskap.... :-(
Kanske kan lyckas få med henne någon gång i alla fall..
Men eftersom att Martins fotbollsträning e samma tid på tisdagar, så var han hemma från träningen i dag, rart av honom.. 
Så kanske blir till att hitta barnvakt ibland, så vi kan träna samtidigt..!
Men men, var i alla fall helt underbart skönt... Längtar redan till nästa vecka... :-)

Nu ska jag kila vidare..

Tjing..  


Kommentarer
Mini

Bara o säga till om ni behöver barnvakt vet du!

2010-01-19 @ 23:28:21
Irene - mamma till 2

Tack gumman... :-)

2010-01-20 @ 11:01:57
URL: http://ieen.blogg.se/
sandra

Hej du... hmm, tror inte jag ska till carina, vilken carina föresten och varför? ;-)

Kram på er

2010-01-21 @ 19:12:08
URL: http://morsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0