Kasper har talat :-)

Tro det eller ej, men underbara Kasper har talat idag :-)
Jag hörde det inte, men Martin o min lillasyster Sandra hörde...
Det var ett klart o tydligt.. " MAMMA"....
Sååå kul ju :-)

I dag har jag lekt med vännen Jenny o min lillasyster Sandra... Jag o Sandra tog även en fika på tu man hand, riktigt trevligt..
O så var jag o tränade lite med vännen Erica med :-)

O nu e fina Martin på fotbollsträning, men kommer hem om en liten stund.. 

O så lite bilder från dagen :-)
Först ut e Kasper o Martin.....

O så barnen med sin moster Sandra :-)

O så en bild på fina Jonas... :-)


Så, det var denna dagen... :-)

O i morgon börjar min vän Erica på sitt nya jobb :-) sååå glad för hennes skull..!
Ett stort lycka till, till dig från mig :-)

O i morgon ska Jonas till dagis igen, så då börjar allvaret igen.. Själv ska jag nog städa o tvätta lite i morgon, om lille Kasper tillåter :-)

Nu ska jag titta lite på bolibompa med barnen...

Tjing..


Kommentarer
Agneta

Vad kul att Kasper har pratat =)

2010-02-01 @ 00:23:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0