Kvällsmyyyys.... :-)

Ja, i kväll var vi en stund hos Jeannette o Magnus, sååå mysigt :-) Det bjöds på god mat, fläskfilé med soltorkade tomater o mozarella i ugn o till det potatisgratäng o rödvinssås...
Sååå smaskigt..!
Försökte mig även på lite rött vin till maten, var sådär.. Hahaha... Inte riktigt min grej kanske :-/
Men, nu har jag ju prövat i alla fall :-)

E alltid så trevligt att åka dit, blir sån mysfaktor :-)

O så självklart lite bilder från kvällen....
Medan maten var i ugnen så passade grabbarna på att roa sig lite, Martin surfade lite på nätet, Magnus visade Jonas hur man spelade Nintendo Wii o Jeannette mös med Kasper - o jag, jag var lite överallt, fast mest bakom kameran hihihi..
Först ut e grabbarna :-)

O när Jeannette lekte med Kasper så smög jag fram med kameran, vilket slutade med att Kasper slutade leka o poserade istället hahaha...
Undrar om han börjar bli van vid mitt fotograferande hahaha...


Sååå skön stil lille Kasper har hahaha, böjd som en liten banan :-)

O så en riktigt fin bild på Kasper med fadder Jeannette :-)
Sååå fina ju...


När vi kom hem så åt Kasper en stor portion gröt, duktig han e... Jonas har lagt sig..
Jag o Martin har tittat på Olycksfågeln del 2 av 2, sååå bra ju..!
O snart e det dags för sängen, har varit fullt ös i dag :-)

Tjng..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0