Lugnt i dag...

I dag har det varit lugnt...

Martin var i väg o jobbade, Jonas var på dagis o Kasper har varit lite gnällig.. O så var vännerna Jenny o Agneta här i dag, såå trevligt.
Jag o Jenny var även ute en sväng o tittade efter lite saker till hennes nya lägenhet :-) Kommer bli sååå fint där sen..!
Tror risken finns att jag kommer hänga där en hel del trots min kattallergi...!
Du e underbar gumman..!

I morgon ska jag nog leka lite med Jenny igen o så kommer kanske min lillasyster Sandra hit... :-)
O så e det spinning igen, såååå kul....


O så vill jag bara säga att jag har världens finaste vänner, ni e helt fantastiska...
E såååå glad att jag har er..!
Behöver inte nämna era namn, ni vet själva vilka ni e.. Underbara ni...
Älskar er massor..!


Nu ska jag mysa lite med Martin, sen sova, sova, säng, säng, säng.........

Tjing.



Kommentarer
Mini

Kommer nog hänga hos er oxå ska du se. Som vanligt! :P

2010-01-25 @ 23:21:12
pernilla

ska kontakta henne så fixar det sig =)! men snällt att du fråga..



tack föresten!!



hoppas allt rullar där hemma, och att ni trivs som fisken i vattnet =)!! Hur går det med hus letandet btw?

2010-01-26 @ 10:10:21
URL: http://purestrength.blogg.se/
pernilla

Ja det har du helt klart sätt i såg på hemnet i går att det fanns mkt ute!! Många som ska flytta pga scan i guess.

Vet inte varför den håller på som den gör i går låg ja och RÅ spydde hur länge som helst och kallsvettades och frös.. fattar nada! men det går väl över det med. Tack i alla fall!

2010-01-27 @ 09:28:18
URL: http://purestrength.blogg.se/
Anonym

hej hej vännen.

Hoppas allt är bra.

Det är ingen halsfluss, bara en j*kla förkylning, som jag alltid lyckas att få Hela tiden. Hahaha.

Kram kram

2010-01-27 @ 09:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0