Myyyys..

Ja, i dag har vi myst med mn lillasyster Sandra.. Färgade även hennes hår, blev riktigt snyggt :-)
O så har Jonas varit på dagis medan jag o Kasper var hemma o gjorde det vanliga.. :-)

Martin var i väg nu på kvällen på lite fotbollsträning.. O så var hans bror David, Therese o Isabelle här en stund, preliminär bokade även en tid hos henne för manikyr :-)
Tänk så snygga mina naglar ska bli sen....Me like...!

O så 2 bilder på 2 riktigt coola grabbar här hemma :-)
Först ut e den lille Stålmannen......

O så har vi den stora Stålmannen...
E ju ett måste att se så arg ut som möjligt :-)

Inte illa att ha 2 stycken Stålisar hemma :-)

Har även gjort ett ur-mysigt ljudklipp i dag, som jag inte har en aning om hur jag ska få in här på bloggen, så dem som vet får gärna berätta det för mig....
Vore sååååå rart..!

Nu e det lite teve-tittande o sen sängen...

Tjing..!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0