Nytt år....

Nyårsafton spenderade vi som sagt med Eva o Johan, en helt fantastisk kväll :-)
Tack underbara ni för en riktig kanon kväll... Sååå kul.. Längtar redan till nästa nyårsafton :-)

Tyvärr så glömde jag kameran hemma :-( så inga fina bilder på barnen i sina fina kläder eller på oss andra heller för den delen.. Men jag får minnas kvällen istället..
Barnen var fantastiska, Jonas o Kevin lekte hela kvällen, Douglas somnade vid ca 21 tror jag o Kasper somnade vid 19:30-20:00..
Vi åt jätte god mat o underbar efterrätt, o jag o Eva drack lite vin :-)
Martin, Johan o Erik (Johans bror) spelade en del BUZZ o drack lite.. När dem små barnen somnat så gick även jag o Eva ner till BUZZ spelandet, sååå kul hahaha...

O vid tolvslaget så skålades det i skumpa :-)
Jonas o Kevin var väldigt rädda för smällarna, så dem höll sig inne under tiden... Jag o Eva tittade på när Martin, Johan o Erik fixade med smällarna..
Jag tycker allt att det e lite läskigt.. :-/ man vet ju aldrig vad som kan hända..
Men ingen skada skedd hos oss i alla fall...

O klockan blev bara mer o mer..
Jonas skulle ha sovit över hos dem, men ångrade sig, så vi gick hem.. O då var kl ca 02:30, kallt ute men uppfriskande :-)
Jonas var ju vääldigt trött, han har nog aldrig varit vaken så länge förut hahaha, så han fick sitta på Martins axlar när vi gick hem, var ju en bit hem...

O i dag tar vi det väldigt lugnt..
I morse lät jag Martin sova lite, så jag tog upp barnen, fixade o trixade lite här hemma, sen i väg till Ica för att handla lite inför fredagsmyset i kväll :-)
Jonas köpte en hel del godis hahaha... Mmm, blir gott i kväll..
O så fick Jonas besök av sin kompis Ludvig för en liten stund sen o han ska vara här i några timmar.. O Martin tog precis med sig lille Kasper på en promenad..
Så nu sitter jag här o filosoferar...

Så, nu ska jag dra vidare :-)

Ett Stort GOTT NYTT ÅR o en God fortsättning på det nya året :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0