Seg, segare, segast....

Oj.!
Ja, i dag gör jag nog inte många knop.. Blev nog liiite för mycket vin i går hahaha, men jisses vad gott det var :-)
Nu sitter jag i soffan med en stor kopp kaffe o längtar till middagen....Pizza.....
E ju ett måste en dag som denna..!
Men jag hade sååå kul.... 6 stycken tjejer o bara en massa prat om precis allt möjligt..
Tror visst att även jag råkade lätta mitt hjärta :-/ varför blir det alltid så? Man dricker gott o umgås o helt plötsligt blir man lite sentimental av sig....Hahaha...
Ja ja, det bjuder jag på..!
Tyvärr fick jag inte så många party bilder...Glömde ta kort helt enkelt..
O fina Erica var ju sååå snygg, o sminkad - så jag framstår som helt osminkad intill henne på korten hihi..

O så bar det av en sväng till bowlingen oxå, sååå kul.. Dansade massor.... Återigen dans.... Ja, jag var nog full helt enkelt hahaha..

I dag ska jag göra minsta möjliga...
Blir en dusch om en stund, men sen blir det nog soffan... Kanske även skriva lite i barnens böcker :-) Satt i går o skrev massor, sååå kul...

Nu e det mys med familjen som gäller :-)

Tjing..


Kommentarer
Erica

Du är en underbart go och trevlig tjej Irene.!!!..:)

Ville bara säga det..och so what om du lätta ditt hjärta, det gjorde bara att jag tycker om dej ännu mer..:) käka lite pizza åt mej med!! Kraam

2010-01-24 @ 11:15:37
Irene - mamma till 2

Tack Erica... :-)

Du e underbart go o trevlig du med... :-)

Tack så mycket för en jätte trevlig kväll...!



Kraaaam

2010-01-24 @ 18:25:08
URL: http://ieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0