Sista dagen i dag...

Nu sitter jag här med Kasper tätt intill mig :-) sååå mysigt...!
Han luktar ju såå gott som bara små barn kan..!

O i morgon börjar allvaret igen.. Då börjar Martin jobba o Jonas börjar dagis, känns lite tråkigt faktiskt... Jag gillar att ha hela familjen hemma...

Just nu så fixar Martin lite kaffe, Jonas e på toa o Kasper kämpar för att få hjälpa till att skriva lite :-)
O fina Kasper har nu sovit 2 nätter i sitt egna rum.. Känns riktigt konstigt o inte ha honom intill oss... Men men, det e sånt man får ta helt enkelt...

I dag händer nog inte mycket, får se om vi kanske leker med någon.. Martin ville att jag skulle baka lite sen, får se.. :-)
Känner mig riktigt trött i dag :-)

Nä, nu ska jag dricka lite kaffe med Martin o mysa med barnen, e ju som sagt sista dagen på lovet i dag, så jag måste försöka njuta extra mycket....

Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0