Snöskottning :-)

Haha.... Denna syn mötte jag o barnen i dag :-)
Det e alltså gångvägen ut till parkeringen - om man går andra vägen så får du gå runt hela vårat hus eller den andra stora parkeringen..
Hahaha....
Fråga mig inte hur dem skottar här i stan...!

E nog lite svårt att se hur hög den egentligen e... Men någon vagn lär definitivt inte komma över... Ni ska se dem äldre här i huset hahaha, vilken syn när dem klättrar över den hahaha...
Jonas blev i alla fall jätte arg på dem som skottat dit den... Han förstod inte alls hur dem hade tänkt egentligen :-)

Nog om detta..!

I dag e en bra dag..!
Kl 11:30 kommer min lillasyster Sandra hit o myser lite med oss... O kl 12 kommer Kajsa från föräldragruppen hit, hon ska sälja lite välling till oss.. Dem hade köpt på sig ett lager till deras dotter, men hon vägrar dricka det. Så då köper vi det :-)
O när Martin kommer hem så ska jag passa på att ta en promenad på egen hand :-) Blir skönt..

O så 3 bilder på 2 riktigt goa o glada killar :-)


Jonas e ju bara tvungen att visa gluggen o göra sig till på precis alla kort hahaha...!
Men kortet hos fotografen, älskar jag...
Han e sååå fin..!

Min stora kille :-)
Jisses han blir 6 år i sommar o sen börjar han skolan :-/
Vart har tiden tagit vägen??

Jag har dem finaste o goaste killarna i världen.. Har dock fortfarande svårt o förstå att jag har 2 helt fantastiska barn..
Vad vore jag utan dem?
Förmodligen ingenting..
Dem e mitt liv, mitt allt, mitt livs stora kärlek o det jag lever för..
Tänka sig, att de 2 vackraste i hela världen - e bara mina.. :-)

Nu ska jag ta tag i Jonas, han e i duschen sen en bra stund tillbaka, hahaha.. Han kommer se ut som ett russin över hela kroppen hahaha..
Ska titta till lillgrabben med som ligger o sover.. :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0