Sovmorgon....

....Ja, det kan man verkligen kalla det.. Hahaha..
I natt var jag uppe med Kasper ett tag, så kom väldigt sent i säng..
Jag har kommit på att det e mycket bättre att vara uppe tills han behöver mig än att jag ska gå o lägga mig för att sedan bli väckt när man sover som bäst :-)

I dag tvättar Martin..
O snart kommer Jeannette o Magnus hit på lite fika..!
Även dags för lunch snart...! :-)

Så kommer lite bilder :-)
I morse när Kasper åt frukost..!
Sååå söt ju..

O så kommer lite bilder från i går när Jonas o Kasper lekte med Kaspers ena julklapp...Gåbilen :-)
E riktigt kul att dem kan leka, eller snarare, att Jonas kan leka med Kasper fastän han e så liten...
Det e kul :-)
O som vanligt så MÅSTE Jonas posera liiiiiiite för mycket på korten, hahaha...



Hahaha, Jonas ser ju hur kul ut som helst här, hahaha....

O Kasper har blivit såå stor nu... Ska bli riktigt spännande med bvc besöket nästa gång :-)

Nu ska jag fixa det sista innan gästerna kommer, o så hänger Jonas över min axel, han vill sååå gärna spela lite på spele.nl...
Tror det e lite nyttigt för dem att sitta vid datorn, inte för ofta dock, men i lagom mängder...
Han blir ju väldigt duktig på datorn oxå..!
Han e riktigt stor nu...
Fixar ju allt själv o han e verkligen en sååån himla fin storebror... Jag kan räkna på fingrarna hur många ggr han tyckt att Kasper varit jobbig som lillebror.. O då e ändå Kasper 7 månader nu :-)

Ja, han e riktigt duktig... :-)
Mina prinsar - Mitt allt - Det underbaraste jag har - Kan inte vara utan dem...
Älskar dem sååå....!

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0