Tårar.......

.....Nu fylls mina ögon....Sååå vackra Shakira sjunger för dem drabbade människorna i Haiti...!
Jag ryser i hela kroppen, vilken röst hon har...!
O sååå grymt snygg oxå, hahaha..!

Sååå vacker :-)





I går var det lugnt här hemma.. Martin o Jonas for till badhuset en sväng, då gick jag o Kasper o fikade med Jenny, Matilda o Violetta, sen begav vi oss till Marie o Ebba på lite nybakta bullar o muffins :-)
Bra bakat Marie :-)
När vi kom hem var det dags för middag tillsammans med David, Therese o Isabelle.. Trevligt..! :-)
Sen blev det mys för hela slanten..
Jonas var så myssugen att han kröp ner i våran säng när Martin gick o la sig, jag stannade uppe lite längre o pratade med en vän i telefonen.
När det var min tur att sova så flyttade jag Jonas till hans egna rum... Börjar bli tung nu den grabben, haha..




I dag har vi tagit det lugnt.. Jag har fortsatt filma Kaspers underbara skratt :-) e sååå synd att jag inte kan lägga in det här på bloggen :-(
Måste lära mig det snart, har en vän som ska försöka hjälpa mig någon dag..!
Nu har vi nyss ätit o om en stund så ska Jonas till våra vänner Erik o Ellen :-) där blir han några timmar.. Sen ska Martin o Kasper hämta honom...
O jag :-)
Jag ska ut med fina Erica :-) Girls night :-)
Ska bli riktigt kul att umgås lite o dricka lite vin...Mumma...!

Har dock tagit 2 fina bilder på mina barn i dag :-) O Kasper börjar allt bli en riktig liten tjockis...Hihi...


Dem finaste prinsarna i världen :-)

Nu ska jag surfa vidare på nätet o sen ska jag börja göra mig i ordning för lite paaarty :-)

Tjing..!


Kommentarer
Frieda

När Ameliè va mindre spelade jag in henne skratta på mobilen..Så det har jag som ringsignal..Så underbart!!

2010-01-23 @ 14:29:45
Erica

Underbart sött kort på Kasper :) Och Jonas är lika fin som vanligt...:)

Ikväll blir det vin och myyys, ska bli super trevligt, alltid lika kul att umgås med dej...:)

Kraaam

2010-01-23 @ 15:13:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0