Tillbaka till...

verkligheten igen....
I morse ringde alarmet kl 7, jag klev upp.. O insåg att barnen redan var klara, båda hade ätit o fått på sig kläder - såå underbar min Martin e :-)
Han hade gått upp redan kl 4:30 med Kasper eftersom han inte kunde sova.. Så Martin hade ju all tid i världen innan han lämnade hemmet strax innan 7.. Men, ändå lite synd om honom som ska jobba hela dagen...
Men en dusch o ca 1 timme senare var vi på väg till dagis, sååå länge sen sist haha.. O Jonas var i himmelriket, fanns ju säkert en 25-30 st stora snöhögar att klättra i på vägen dit :-)
O innan jag gick hemåt efter att ha lämnat av Jonas så gick jag en sväng till Ica - mjölken var slut..

Nu har Kasper fått gröt o ska förhoppningsvis sova lite middag :-) Det brukar han göra vid den här tiden, men i dag e vi lite oense hahaha...

I dag blir nog en ganska lugn dag... Jag o Kasper ska bara ta det lugnt o sen ska vi hämta Jonas på dagis.. Sen e det bara att  vänta in att Martin slutar jobbet, så vi kan äta middag tillsammans...

I morgon däremot blir det Öppna förskolan :-) sååå kul ju...
Jag kom på häromdagen att Kasper o Simon bara var ca 8-10 veckor när vi var där första gången - e ju en hel evighet sen dess haha...
Tänk så små dem måsta ha varit då :-)
Men nu e dem stora o sitter själva, kanske t.o.m kan leka lite med dem...!
Ska bli riktigt kul..
O så tycker vi ju himla mycket om att leka med Erica o Simon :-)
Jonas o Emilia får vara på dagis under tiden.. Så får vi lite egentid med dem små grabbarna.. :-)

Nä, nu ska jag ta ett snack med Kasper, han vill inte riktigt samma sak som jag...hahaha...

Tjing..


Kommentarer
pernilla

Nej det är ju så, jag vill inte lägga in riktiga bilder på barnen pga detta så.. jag ska fundera ett litet tag till så får vi se..!!

det rullar här, back in business med skolan igen, fasen har ju liksom en 4 år kvar =p

själv då? ha d gott

2010-01-11 @ 10:13:44
URL: http://purestrength.blogg.se/
pernilla

ja du man vet ju inte riktig tut eller in, men jag studerar på halvtid under tiden ja är mamma ledig, o vet ja fortf inte inom ett år vad ja vill bli kommer ja nog börja jobba igen men bara typ 50% o bara vardagar, inga helger. så får se, jag tar det lugnt till oktober så får ja se då.. just nu läser ja sådant som är skit intressant och roligt, o som även är nyttigt inom lärarutbildning eller arbete med barn. aja.. ja han är stor nu er grabb, ska martin vara hemma något?? har du börjat söka ännu??

..

2010-01-11 @ 14:01:46
URL: http://purestrength.blogg.se/
pernilla

mm det är tur at du vet vad du vill inom barnfaktorn i alla fall. det går ju så fort.



ja visst är det roligt när det händer saker, våran lille är mest stilla liggande dock =)! men det kommer, vi har inte brottom.



ja solar 1 g varannan v. inte mer. på husaren här i byn. inte i stan. solade 1 g iiv innan men patrik sade till mig och dra ner, för du ökar cancer risken med 75% tydligen.. så för hans skull.. räcker gott o väl, finns ju brun utan sol =)!!



ska kika vidare på utbildning nu ha d.

2010-01-11 @ 20:22:11
URL: http://purestrength.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0