Utflykt :-)

I dag for vi till Kulhult med vännerna Eva o Johan + barnen... Riktigt trevligt...
Men det blir ju ingen längre stund, barnen tröttnar ju så fort eller så inträffar det alltid något som gör att man får åka hem hahaha..
Det enda som var lite tråkigt var att jag blev lite låst vid Kasper, men men.. Det var i alla fall skönt att komma ut lite :-)
O så måste jag införskaffa ordentliga vinterkläder o vinterskor så jag slipper frysa så om fötterna, o så jag kan vara med dem andra i pulka backen...

Men det var trevligt, lite korv med bröd o varm choklad i friska luften, var riktigt mysigt..!

O i dag fick jag med mig kameran :-)

Här har vi då Jonas nedanför backen :-)

O så lite bilder från när Martin o Johan åker tillsammans, sååå fint :-)



Som synes så gick det jätte bra :-)

O så lille Kasper i sin vagn  :-)

O så fina Jonas, som busar med Kevin :-)


O nu har vi lite besök av min lillasyster Sabina o hennes Johan, sååå trevligt när dem tittar förbi... :-)

O sen ska vi i väg till Jeannette o Magnus på lite lördagsmys, sååå kul...
Tycker om dem :-)

Tjing..!

 



Kommentarer
Eva

Tack för idag även fast inte barnen var lika nöjda, hahaha.

Nästa utflykt får bli på ett lite varmare ställe.

Kram kram

2010-01-02 @ 18:33:38
URL: http://regeenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0