Våra grabbar... :-)

I dag e det en mycket plågsam dag - jag har sååå fruktansvärt ont i axlarna o kring skulderbladen... Bar nog lite dumt i går :-(
Men men...

Om en liten stund så kommer vännen Jenny o lilla Olof, då ska jag o Jonas följa med dem o fika lite, blir trevligt..

O här e våra underbart söta grabbar.. :-)
Kasper sitter själv nu, men när han tröttnar så kastar han sig åt något håll, så därför har vi börjat ha kuddar runt omkring honom :-)

Kasper äter morot hahahaha...

Kasper ser sååå go ut :-)

O så en bild när Kasper bygger med klossarna :-)


O så finaste Jonas förstås...
Leendet ska visa hur glad han blev över sina nya skridskor som moster Sandra kom med i dag hahaha...
Tack Sandra, sååå rart..
Men Jonas ser ju för kul ut på kortet... :-)


Nu måste jag kila, ska göra mig i ordning innan Jenny o Olof kommer :-)

Tjing...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0