4 dagar kvar...

Nu e det bara 4 dagar kvar tills älskade Jonas blir 6 år... Åren har gått galet fort..
O det e mycket som ska planeras, först kalaset för släkt o vänner som e på fredag, sen på lördag så e det kalas för alla hans kompisar som han bjudit..
Ska bli spännande..

Tänk att min lilla kille, blir 6 år på fredag, ska börja skolan i augusti o att han har vuxit 300 storlekar sedan han föddes, helt otroligt...
O så har han äntligen kommit hem från Stockholm, har saknat mig sjuk efter... Jag jobbar dock ikväll, men när jag kommer hem ska jag kramas massor med honom...

Jag har världens finaste barn.. Älskar dem av hela mitt hjärta..

Tjing. 


Kommentarer
sandra p

Grattis till dig och jonas på hans 6-årsdag! Hoppas dagen blir kanon!

Kramar

2010-07-16 @ 09:05:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0