800 grader....

Ja, igår bar det av till Liseberg med på resan var; vi 4:a här hemma, Martins mamma o hennes Håkan, Martins bror David o hans Therese, Håkans son David o Håkans dotter Erica, hennes sambo David samt hennes dotter Emma... Erica o Davids lilla Noel 1,5 år fick stanna hemma.. :-)

Det var en underbar dag, dock var värmen ganska påfrestande för oss alla.. Men det var kul.. O tyvärr fick jag inte så mycket kort tagna som jag hade hoppats på.. Men några fick jag.. 
O alla e givetvis på Jonas :-)

Först ut e han när han åker radiobilarna :-)
 
O så blev det även ett åk i Flumeride (vet inte hur det stavas, hahaha) En stor eloge till Jonas som faktiskt vågade sig på detta :-)
Fick ingen bild på när dem åkte men på självaste stupet :-)

O så står Jonas o Emma i kön till dem små motorbåtarna, som gick läskigt sakta, hahahaha...

O så ner i båten :-)



Stooort tack till alla som var med, var en helt fantastisk dag... O jag längtar redan till nästa sommar, då det bär av på nya äventyr :-))




När jag vaknade i morse så var jag helt slut... Har ju tyvärr åkt på en jätte jobbig förkylning, inte lätt att vara på topp då inte.. Då e det tur att man har en sån undebar familj som jag har :-)

Dagen började i alla fall med att Martin o Jonas drog i väg till badplatsen... Jag o Kasper to istället en 1,5-2 timmars lång promenad... O jag köpte nya skor, till mig själv :-)))) E på tiden..!!
O såhär ser dem ut..



Ganska snygga faktiskt :-) O himla sköna att gå i...
O Kasper fick 3 par nya strumpor :-)

O som synes på korten så har det blivit avtryck efter mina fötter efter att jag gick på en grusväg, hahaha... Snyggt..!!

O nu sitter jag i soffan o känner mig helt degig i kroppen..
Ska vila lite...
I morgon e det dags för jobb igen.. Har en ganska tuff vecka framöver. Men kommer kännas bra när lönen kommer.. :-))

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0