Älskade Thea...

Älskade underbara Thea, snart 6 år... Önskar att det fanns något jag kunde göra eller säga..
Jag vet att du har en jätte jobbig tid framför dig.
Känner mig tom, o rädd för det du snart ska få veta.. Älskade underbara unge...

O till din mamma vill jag säga...
Du e den bästaste mamman till Thea, o jag vet att du kommer klara detta.. Jag önskar att jag kunde vara hos er nu.
Du min närmaste vän o jag bryr mig om dig o älskar dig mer än du kan föreställa dig...
Vet inte vad jag skulle göra utan er..
O jag finns här för er, ALLTID.. Ni e en vääldigt stor del av mitt liv..

O till din pappa vill jag säga...
Jag vet att vi inte kom överens för 5 öre, vi så gott som avskydde varandra.. Känns hemskt att uttrycka dessa ord nu..
Jag tyckte inte om hur du behandlade min vän/Theas mamma, men mot Thea var du fantastisk o jag vet att du älskade henne mest av allt..
Du e saknad..!!

Vila i frid David...



Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0