Anledningen...

Ja, igår var jag hos farbror doktorn.. Jag har ju mått jäkligt dåligt ett tag nu o började t.o.m tro att jag var inbillningssjuk...
Har inte haft någon ork, haft en fruktansvärd huvudvärk som suttit bakom ögonen o i pannan, samt rätt förkyld, o hostan ska vi inte prata om, jag låter som en gammal KOL patient när jag frustar o fräser...
Till diagnosen i alla fall..
Jag har bihålsinflammation...
Det har jag aldrig haft förut, så nu e jag i alla fall insatt på antibiotika o nässpray... O så håller vi tummarna för att jag blir bra snart..
Inge kul alls att vara sjuk..

O så måste jag berätta att jag har en gammal klasskompis som gifter sig idag :-)
Stooort grattis till dig Karolina... :-)
Jag hoppas eran dag blir helt fantastisk...!!


Vi har ju inte umgåtts med varandra på en herrans massa år, men man håller ändå kontakten, vill ju veta :-)

Nä, nu ska jag ta mitt onda huvud o bege mig o resten av familjen till Martins mamma på lite fika.. Sen hem o baaaara njuta av att vara ledig från jobbet..
Har jobbat alldeles för mycket det senaste.. Men men, det ger klirr i kassan :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0