Den 6/7-10

Den 6 juli vaknade jag av ett telefonsamtal, fyllt med tårar o gråt...
Den 6 juli klev jag ur sängen med tårar i ögonen...
Den 6 juli stod jag gråtandes i duschen lutad mot väggen...
Den 6 juli förändrades min bästa väns liv för alltid...

Den 6 juli blir en dag vi aldrig glömmer.
En dag då Jonas vän förlorade sin pappa..!
En dag då min vän förlorade pappan till hennes barn..!
En dag då min väns liv vändes upp o ner..!
Blotta tanken på den 6 juli får det att tåras i mina ögon...

Men den 6 juli kommer få sällskap av 30 juli...
För den 30 juli e det begravning...

Jag finns med er i mina tankar gumman... ALLTID... Du e inte ensam...
Du e ALDRIG ensam..!

Älskar er gumman..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0