En borg :-)

Ja, som sagt så önskade sig Jonas presentkort i födelsedags present, o det fick han :-) Han fick sammanlagt 700 kr :-)
O idag bar det av till Ugglan för att shoppas, o jag hittade massor med roliga saker, men som sagt så fick Jonas välja. (vilket tog ett tag kan jag lova)
O han valde denna :-)

Jätte cool ju... O det som även lockade lite var den stackars prinsessan som sitter inlåst i tornet :-) Han har inga tjej legogubbar...
Jonas har även en vän här idag, e kul för dem.. Dem leker ju så himla bra :-)

Nu ska jag snart kila till jobbet, nu påbörjar jag min H-vetes vecka som jag kallar den, inte för att den e jobbig eller så utan för att jag jobbar alla dagar denna vecka.. Men jag älskar verkligen mitt jobb, känns bra att jag hamnat på ett sånt bra ställe, där jag verkligen trivs o kanske skulle kunna se mig själv i framtiden, det trodde jag faktiskt inte när jag gick dit första dagen.. :-)
Men nu har jag i princip testat på all möjlig äldreomsorg i alla fall :-)

Nu ska jag dricka lite kaffe innan jag börjar jobba :-)

Tjing.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0