En super mysig morgon....

Idag började dagen heeelt fantastiskt :-)
Känner mig väldigt glad o utvilad.. O så e barnen sååå snälla idag :-)

Lägger in lite bilder från frukostbordet...

Först ut e Kasper som äter en smörgås...


Sicken liten sötnos han e, den där Kasper :-)) Mammas lilla gullunge...

O så Mammas stora gullunge som oxå han äter frukost :-)



Jisses.... Kan inte låta bli att le när jag tittar på korten... Jag har helt klart dem finaste barnen..
Glad jag e att jag har dem i mitt liv..

Nu ska jag glo runt lite på FASS, har nämligen fått ett väldigt konstigt utslag på benet.. Jag trodde först att det var ett myggbett, för det har sett ut så i några dagar o så har det kliat, men idag vaknade jag upp med en stor vattenblåsa mitt i rodnaden.. Måste forska i detta, ser skit äckligt ut :-(

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0