Ett barn....

Ett barn som kritiseras
lär sig att fördöma.
Ett barn som får stryk
lär sig att slåss.
Ett barn som hånas
lär sig blyghet.
Ett barn som utsetts för ironi
får dåligt samvete.

Men ett barn som får uppmuntran
lär sig förtroende.
Ett barn som möts av tolerans
lär sig tålamod.
Ett barn som får uppleva rent spel
lär sig rättvisa.
Ett barn som får känna vänskap
lär sig vänlighet.
Ett barn som får känna trygghet
lär sig tilltro.
Ett barn som blir omtyckt och kramat
lär sig att känna kärlek.


Jonas och Kasper - Älskar er av hela mitt hjärta... Ni e mitt livs stora kärlek, ni e mitt allt..
Ni e dem finaste på jorden...
Ni e glada, ledsna, arga, gnälliga, skrikiga o allt därtill, men min kärlek till er e för alltid..!!
Kan aldrig sluta älska er, ni e mitt liv och allt jag lever för..
Ni e det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar, blotta tanken på att något ska hända oss får det att vattnas i ögonen..

Jag visste inte innan att man kunde älska såhär...

Tack för att ni finns..
Ni gör mitt liv mer värt att leva, ni förgyller mitt liv på alla tänkbara sätt... Och jag önskar att ni kunde förstå hur mycket ni betyder för mig...
Ni betyder allt..!!

Älskar er mina underbara grabbar..!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Tjing.



Kommentarer
Eva

Ååå va fint skrivet:)

2010-07-01 @ 13:28:43
URL: http://regeena.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0