Födelsedagskalas x2

Jonas 6 årsdag var helt fantastisk, o många av våra nära o kära var här o gjorde dagen helt fantastisk.. :-)

Lite bilder från dagen..
Michis, Sandra o Sabina spexar framför kameran..

Min lillebror Jim o så Jonas som öppnar paket :-)

Jonas kompis Thea :-)

Stoort tack till alla ni som kom hit o gjorde Jonas dag helt fantastisk :-)




Efter en fantastisk dag i förrgår så var det dags för barnkalaset igår :-) i ösregnet, hahaha... Men det var helt fantastiskt, barnen lekte o hade jätte kul.. O Jonas fick en massa roliga saker :-)

Här kommer lite bilder från dagen :-)



Fika stund :-)



O så lekledarna som jag bokat in, lillasyster Sabina o hennes Johan..


Lillasyster Sandra skickar iväg Thea, hahahaha...

Min fantastiska vän Michis ♥♥

O så en bild på en pratande mamma till en av tjejerna...
Underbara Annsofie - Var underbart att träffa er igen, alldeles för länge sen sist.. :-)

Tack alla barn o ni andra som var där o gjorde dagen helt fantastisk.. Inte visste jag att det kunde vara så kul att kalasa ute i naturen i regn :-)
Stoooort tack...!


Tjing..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0