Hejje... :-)

Ojsan, inte bloggat på några dagar nu, hihi...

Men jag har haft fullt upp, jobbat som en galning mån-tors o igår ägnade jag första delen av dagen till att hjälpa en vän att packa upp i hennes nya lägenhet :-) o den andra halvan satt jag på Jonas sovrumsgolv o byggde ihop hans lego polisstation :-)
O e väl lika bra det, jag e förbaskat tråkig när jag har pms så det e lugnast att jag sitter i ett hörn o tjurar istället för att gnälla på alla omkring mig :-)

O ang mina planer jag skrivit om tidigare, så känner jag mig såååå på, för nu vet jag :-)

O om några timmar bär det av till jobbet igen.. I dag o i morgon sen e jag ledig i alla fall i en dag :-) Men jag deppar inte, förutom att kroppen e helt slut så e det faktiskt väldigt kul på jobbet :-)

Ska glo vidare på nätet, sen ska jag ut på stan o shoppa lite :-))) Bara måste köpa något fint till barnen.. :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0