Lite bilder :-))

Dags för lite bilder igen då.!!

Först ut e bilder på dem 2 vackraste skapelserna på denna jord...


O så en bild på mig o mina älskade systrar :-)
Tack mina underbara änglar för att ni finns, vad vore jag utan er...?? Älskar er så mycket att det gör ont i kroppen..


O idag så har älskade Jonas åkt till Stockholm med min syster Sandra, han blir borta i 1 vecka denna gång.. Saknar mig sjuk efter honom fast han bara varit borta i 2 timmar :-(
Gör så ont i kroppen varje gång han åker.. Blir svårt att somna ikväll..
Det bästa e att jag jobbar rätt mycket denna vecka, så det kanske blir lättare då..

Nu ska jag o älsklingen äta lite.. Kasper sover, så det blir lite teve mys o sen sängen.. E ju en dag i morgon oxå..

O så skickar jag en stoooor kram till lille William 6 år som brutit armen :-(

O så hoppas jag att han kryar på sig fort.. Skickar även en kram till hans mamma, kan bara föreställa mig hur ont det måste göra i mammahjärtat...

Tjing...

 



Kommentarer
Anonym

åå tack den kramen värmer :-) :-(

2010-07-06 @ 13:06:06
URL: http://morsanda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0