Några små ord...

Till min fantastiska vän M.....

Du o Thea kommer gå starka ur det här, o jag kommer finnas med vid varje steg ni tar. Ni e fantastiska människor o ni betyder sååå oerhört mycket för mig..
Ni e en stor del av mitt liv...
O det ska bli fantastsikt att få hålla om er båda igen..

Vi får hitta lite egna sätt att hedra David på.. :-)
Det kommer bli fint o framför allt - det kommer gå bra..

Du har ett hjärta av guld...
Du har en helt fantastisk personlighet...
Du e du, o ingen annan e som du - tro mig, hihihi..

Några ord från mig till dig...

Att vara stark är inte,
att aldrig falla,
att alltid veta,
att alltid kunna.

Att vara stark är inte,
att alltid orka skratta,
att hoppa högst,
eller vilja mest.

Att vara stark är inte,
att lyfta tyngst,
att komma längst,
eller att alltid lyckas.

Att vara stark är,
att se livet som det är,
att acceptera dess kraft
och ta del av det.
Att falla till botten,
slå sig hårt och komma igen.
Att vara stark är,
att våga hoppas
när ens tro är som svagast.
Att vara stark är,
att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa för att nå dit..


Älskar dig av hela mitt hjärta gumman...
ALLTID..!!

 

Tjing..



Kommentarer
Mixx

Tack så mycket hjärtat. Dina ord värmer verkligen i dett mörker. Det är så ofattbart,det gör så fruktansvärt ont att se och höra hennes smärta och saknad efter sin pappa. Du/ni betyder oerhört mycket för oss och jagr såå tacksam för att ha en vn som du. vi älskar er <3

2010-07-09 @ 13:18:20
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0