Ojdå.....

Ja, det har sannerligen varit en händelserik vecka hittills... O jag har jobbat som en gris o när man äntligen e ledig, så får man migrän..
Usch, det e helt klart det värsta jag vet.. Så tog jag medicinen, la mig på sängen o vips så var 5 timmar borta.. Martin kom in o sa att han skulle ut o springa lite, han hade lagt Kasper o jag låg ju redan sen ett par timmar tillbaka. Jag minns att jag svarade honom o så... Men när Martin kom hem så låg jag fortfarande i princip drogad i sängen o lille Kasper var ledsen :-(
Hemsk man känner sig när man e såå borta p.g.a migränen att man inte ens reagerar när ens barn blir ledset.. :-(
Jäkla migrän..
Jag hatart..!

Så idag e jag sådär lagom mör i skallen.. O i morgon bitti e det das för ett jätte pass på jobbet igen, jobbar hela helgen o halva veckan innan det e dags för mig att få vara lite ledig igen...
Men men... Denna gången tog det 4,5 månad emellan migränen så nu hoppas jag slippa det på ett bra tag igen..

Jonas e fortfarande i Nynäshamn med min lillasyster, dem har legat ute med båten i 3 dagar.. O Jonas fullkomligt älskar det :-)
O jag längtar mig tokig efter honom... Saknar honom massor när han inte e hemma ju...

Vi var även i väg i veckan på lite mys, jag, Martin o Kasper.. :-)




En mysig dag ute i solen :-)
Vi cyklade Skara runt den dagen :-)


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0