Full rulle...

Ja, idag har vi allt varit igång.. Först kom ju grannbarnen o Martin tog med dem ut medan jag umgicks med mammorna samt barnen från våran föräldragrpp vi var med i när vi väntade Kasper..
Gick himla bra faktiskt :-)
Lägger ut en bild när dem e i Kaspers rum o leker, Kasper tittar storögt på Alice när hon provåker hans vrålåk hihi..
Måste ju se att allt går rätt till ;-)

O så en bild på Jonas efter att dem kom tillbaka från lekplatsen :-)

Vilken snygging han e... :-)

Lägger inte ut bilder på hans kompisar eftersom jag inte frågat deras föräldrar, men Alicia har en fin fjäril i ansiktet o Axel e en pirat :-)

Nu ska jag bege mig ut i solen med barnen o Martin :-)))

Måste bara säga oxå......JAG E SÅÅÅÅÅÅ KÄÄÄÄÄÄÄR... :-)
Älskart..
Har världens bästa o finaste familj....

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0