Han kan själv :-)

Ja, älskade Kasper kan ställa sig upp själv :-)
Duktiga killen ju...
Så här kommer lite bildbevis på hur han står intill sin byrå o leker lite :-)



Stooora killen nu... :-)

Knappt en vecka kvar till Kaspers stora dag... Underbara unge...
Min, Martins o Jonas lilla älskling :-)



Kastar även in lite bilder på Jonas o så på min lillebror Jim intill min lillasyster Sabina :-)

Min, Martins o Kaspers stora älskling :-)
Underbara o superfina Jonas... :-)

O så en bild på Jim o Sabina :-)


O insåg när jag kom hem att jag inte fick med min storebror Anders på ett enda kort.. Såååå trist, har inte sett honom en Jonas var runt 1 år gammal typ...
Saknar han massor...
Men ska hitta en bild någonstans på alla mina syskon någon dag, vore kul att lägga ut dem, ingen av oss e lika varandra överhuvudtaget, hahahaha...

STOOOR KRAAAM till min STOREBROR Anders, super kul att se dig igen... Hoppas det blir snart igen :-)

O till alla mina syskon...
Älskar er såååååååå innerligt... Ni e bäst..!!


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0