I lekparken...

Igår hade jag, barnen o vännen Agneta en helt fantastisk kväll i lekparken...Såååå kul.. Vi busade massor o tro det eller ej, men JAG åkte ner för rutschkanorna.. Fick dock lite höjdskräck o klaustrofobi, hahaha...
Men jag överlevde... :-)

Så här kommer en urladdning av bilder från vår fina kväll.. :-)

Kasper o Agneta spatserar så fint..

Måste stanna lite ibland oxå :-)

O så en tur i rutschkanan..

Klätterapan Jonas..


En Kasper i gungning, hahaha.. Galet söt ju...
Titta noga så syns 1 av 4 tänder :-)

Jag o barnen åker rutschkana, hahaha..


En av dem läääääskiga rutschkanorna :-/





O så en tokskrattande Kasper :-)

Jag smyger på Jonas...




Hahahaha..... En heeeelt fantastisk dag :-))))
Fullkomligt älskart... Jag sov som en stock heeela natten, underbart..
O så drömde jag att jag glömde hämta Jonas på dagis idag för att jag satt på Mangos o åt, hahaha.. Jag var typ BARA 3 timmar försenad :-))
Vaknade upp o tittade på kl 07:09 :-))

Nä, nu ska jag kila iväg en sväng... Skriver mer sen..!!

Tjing..

 

 



Kommentarer
Agneta

Absolut, en helt underbar kväll igår! =) Tack!! :)

2010-06-03 @ 20:28:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0