Idag :-)

Idag e en riktigt bra dag... :-)

Älskade underbara Martin har fått ett nytt jobb... Han provar på något annat i 1 år o tar tjänstledigt från sitt vanliga jobb så länge..
Känns fantastiskt o jag tror att han kommer älska det :-)

Jonas leker med grannbarnen o lär väl göra det fram tills han stupar i säng ikväll :-) Kasper har nyss vaknat efter att ha sovit sin middag o ska strax fåt lite mat..

O jag, jag bara njuter av ha den finaste familjen, dvs den finaste sambon o dem absolut finaste barnen..

O till lunch gjorde jag hemmagjort Mcdonald´s som Jonas kallar det så fint :-)
O det blev såååå smaskigt..

Nu ska jag surfa runt lite :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0