Jag & mina syskon :-))

Jag :-))
(ursäkta bländandet men jag kan inte ta kort på mig själv, hahaha..)

Min storebror Anders :-))
(ojsan, stark blixt här med..)

Lillebror Daniel.. :-))
(den bästa bilden jag kan hitta, haha)

Lillasyster Sandra.. :-))

Lillasyster Sabina :-)

Lillebror Peter :-)
(hm, suddig bild..men men)

Lillebror Jim.. :-)


Ja, det var alla mina syskon... O gnäll nu ingen ifall ni tycker att ni inte blev bra på korten, för i så fall så kanske ni kan ge mig andra kort... Jag har letat som en tok för att få fram vissa av dessa kort... :-)

Älskar er massssor... :-)


Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0